23 Aralık 2012 Pazar

Hastaneden çıkıyoruz evimize gidiyoruz :)



Veeeee artık evimizdeyiz doktorumuz Alptekin bey ve çocuk doktorumuz Haşim bey çok iyi olduğumuzu artık evimize gidebileceğini söyledi ve hazırlıklar başladı toparlanıyoruz o kadar çok eşyamız olmuştuki ancak toparlanabilmiştik babanın çıkış işlemlerimizi halletmesinin ardından artık çıkıyorduk ve evimize geldik artık seni daha rahat kucağıma alabilecek ve seninle daha fazla vakit geçirmeye başlayacaktık çünkü ikimizinde ellinde anjıyo cadler haraketlerimiz ister istemez kısıtlanıyordu annecim o gün başladı misafirlerimiz bayram amcan serpil yengen ve yeğenin ismail ilk misafirlerimizdi sofralar kuruldu arefe akşamıydı oruçlar açıldı sen hepsinden habersiz sadece uyuyordun.Beni yalnızca 6 gün emebildin sonrasında bizi biraz korkuttun  21.08.2012akşamı gece 02 de hiç ağlamadığın şekilde ağladın ananen baban ve ben çok endişelendik hemen acile gittik sarılık olmuştun hastanede yatmamız gerektiğini söyledi doktor ilk defa yalnızdım annem yanımda değildi ve sen yalnızca bana muhtaçtın çok korktum sana bakabilecekmiyim diye hastanye yattık ve malesef o gece mamaya başladık serumlar ışunlar derken onuda atlattık annecim ve yine evimize dönüş vaktı gelmişti seni artık kimseye vermiyor bir an yanından ayrılmıyordum.Gerçekten çok uslu bir bebektin sadece acıktığın anda tahamülün yoktu halada aynısın glen misafirler büyük babannemiz sen görürsün kırkı çıkınca huyu ozaman çıkar diyorlardı ama ben biliyordum sen herzaman akıllı ve uslu bir bebek olacaktın beni yanıltmadın....








ışın tedavin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder