28 Aralık 2012 Cuma

ÜÇÜNCÜ AYIMIZDAYIZ
Artık başını desteksiz tutulabiliyorsun.Tepkilerinde artık oturmaya başladı uynadığında yada yalnız kaldığında önce bağırıyor yanına hemen gelmessek ağlamaya başlıyorsun çok şükür çok ağlayan bir çocuk değilsin artık biz yemek yerken sende çok heycanlanıyorsun buda oburluğundan kaynaklanıyor sanırım :) sana bu ay doktorumuzdan habersiz 1 kaşık olmak üzere yoğurt ve meyve suyuna başladım çok nadir olmak üzere elmayı ve havuç suyunu o kadar çok sevdinki kaşık gelmediğinde kıyameti koparttın obez olmandan çok korkuyorum eylül :) 3 ayında ayrıca babanı iyice tanımaya başladın onu çok seviyorsun baban yanındayken beni görmüryosun bile  kız çocukları babacı olur diye boşuna dememişler ama bu benim çok işime yarıyor seni babana bırakıp gezmeye gidebiliyorum aklım takılmıyor babanla çok mutlu olduğunu biliyorum. üçüncü ayınıda güzel bir şekilde bitirdik
kilo:4.960
boy:57 cm
baş çevren:39.1 cm olarak bitirdik

Uyanma hallerin...

İlk oyuncağın epey ilgini çekmişti.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder