28 Aralık 2012 Cuma

Dördüncü ayımız

DÖRDÜNCÜ AYIMIZ....



Dördüncü ayımız o kadar güzel geçiyorki artık seninle oyun oynamaya başladık bile konuşmayı çok seviyorsun ama bazen çok yoruluyorum konuşmaktan itiraf edeyim .Kendi ninni'ni bile kendin seçiyorsun en çok sevdiğin dandini dandini dasdana danalar girsin bostana başka ninniye geçtiğimizde ağlamaya başlıyorsun bunu söylediğimizde ağlamayı kesiyorsun ve gülüyorsun buda benim çok hoşuma gidiyor şimdiden kendi istediğini yaptırıyorsun bize.Benim sana ilk doğduğun günden itibaren parmaklarınla 1 yapıp Allah biri öğretiyor olmam bu ay sonunda iş yaradı artık sende Allah 1 yap dediğimizde elinle 1 yapıyorsun bu ay sana öğretmeye çalıştıklarımızı sende görüyor olmamız bizi çok mutlu ediyor artık yatmak istemediğinde kendin kalmaya çalışıyorsun destekli oturabiliyorsun bu ay artık tam bir aile olduğumuzun farkına vardık seninle beraber her şekilde vakit geçirebiliyoruz hatta dizileri çizgi filimleri bile takip ediyorsun artık 8-9 ayına kadar serbest tv tabiiki daha sonra beraber oyunlar oynayacağız .Birde bu ay aktif bir şekilde ek gıdaya başladık elma havuç püreleri ve yoğurt ikisin ide çok seviyorsun tabaktaki bittiğinde seni susturmam 15 dk alıyor ne yapıcam ben seninle bilmiyorum annen yoğurt yapmayı bile öğrendi sayende.Geçtiğimiz aylarda yalnız kaldığında bizim olmadığımızı farketmiyordun artık yanından kalktığımızda kapıya kadar gözlerinle takip edip kapıdan çıktığımda başlıyorsun ağlamaya  her an yanında olmamızı ve hep seninle ilgilenmemizi isitiyorsun bu ay kendime bile vakit ayıramadığımı farkettim ama seninle herşey çok güzel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder